Ana içeriğe atla
Bu sizin bildiğiniz bir şey değil.
Benim de bildiğim bir şey değildi zaten.
Yeni tanıştık.
Fazla ağırdı.

Hikayenin neresinden tutsanız , ben orasından düşen kişiyim.
Acılıyım ve ağrılıyım.
Sizle tanışmıydık? Sanmıyorum.
Hem siz zaten tutmayın ne beni ne hikayeyi.
Bir hikayem de yok aslında , avuçlarımda ki acıdan başka.
Zaten , merdiven de yok artık o evde.
Uyandığında bende..
neyse.

Sonra bir şey oldu , olan ne mi?
Ben bulamadım.
İstemedim mi ya da ? Bilmiyorum.
Dokundum.
Yoktum.
Sarıldım.
Yandım.
Bunu tanıyor musunuz ?
Zira aklımı yitirmekle , hayatta kalmak arasında günleri geçiren bir hiçlikten ibaret biriyim ben artık.
Yani yanıyorum.
Kimseyi tanımıyorum.
Ondan başka.
O mu!
uzanıp eşsiz hatırasından öptüm.
öldüm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

yarı/m

Avuç içimde saklıyorum ,  sakladığım şeyin ne olduğunu bilmeden.  yine çok yorgunum.  anımsıyorum ,  anımsadıkça vuruluyorum. toplayamıyorum artık gökyüzünden bulutları.  eksildikçe , düşüyorum.  senden değil , kendimden.  sığamıyorum ,  ne sana , ne odaya.  ve ben bu hikayeyi hiçbir zaman tamamlayamıyorum. 
buz oluyor ellerim,senden değil kendimden. bir şey var bu akşamlarda, içimi sıkan,dışımı sana küstüren.  çocukluğumu özledim.  08,11,20:00